torstai 22. huhtikuuta 2010

Aarteita ja uutuuksia :)


Tällaisia aarteita löytyi vanhempieni kellarista :) 
Nämä Viisikot olen itsekin lukenut moneen kertaan lapsena. Itse asiassa olin todella kova Viisikko fani ja olen lukenut kaikki kirjat ja jotkut niistä useampaankin kertaan. Nämä äitini vanhat ovat siis 50-60-luvulta  ja näissä on mielestäni kauneimmat kansikuvat ;)


Tämä 10-osainen Aarteiden Kirja- sarja on myös äitini vanha. Näistä olemme siskoni kanssa lukeneet loruja ja runoja joskus lapsena.  


H.C.Anderssenin Kootut sadut ja Tarinat. Aika kauniit kannet...
Nämä kirjat pääsevät esille uudessa kodissa!



No nämä sitten uudempaa matskua! Oltiin lasten kanssa aamulla asioilla ja poikkesin paikallisessa vaateputiikissa, ja löysin aivan ihanan kevättakin!!! Pinta on jännän kiiltävä ja pituus ihana lantion peittävä. Kaulus on erikoinen ja taskuja löyty neljät, lisäksi vyötäröllä hyvä kiristysnyöri. Olin aivan myyty, eka takki jonka näin liikeessä ja tiesin heti että haluan tuon! 




Lisäksi löytyi kiva toppaliivi :) Ovelat renkaat joiden läpi pujotetaan renksut, joissa nepparit!




Sadepäivän touhuja toimitettu siis täällä! Mukavaa torstaita :)

Linda


11 kommenttia:

Krista/Sisustus Villa Blanco kirjoitti...

Vau mitä löytöjä!

Itsekkin olin viisikko fani :) Jossakin äidin varaston kätköissä ovat monta kertaa luetut kirjat.

Upea takki, ostaisin itsekkin tuon jos vastaan tulisi. Kyllä tuossa kelpaa nyt kesää odotella ;)

Hanna kirjoitti...

Kivoja aarteita olet löytänyt kellarista, Takki on hieno:)

Anu kirjoitti...

Vanhat kirjat on ihanan nostalgisia :)
Tosi kiva takki!

Uuden Kuun Emilia kirjoitti...

Ihana takki!!!

Muistan vielä selvästi, kuinka siskoni luki minulle viisikoita ääneen.
Muutama vuosi sitten siskoni osti viisikko dvd-paketin, ja katsoimme ne ihanat jaksot. Voi riemua!

Ulla-Kristiina kirjoitti...

Ihania vanhoja kirjoja!!
Meillä minua nuoremmat lukivat Viisikko-kirjoja, minä luin Tiina-kirjoja. Nostalgista...


Mukavaa loppuviikkoa!

Linda kirjoitti...

Kiitos kommentoinneille, takki oli jo käytössä tänään, vaikka huono keli olikin, mutta kyllä se kevät ja kesä sieltä vielä tulee... ;)

Ja aika hauskaa kuinka moni muukin tunnustautuu Viisikko-faniksi! :) Ja vanhat kirjat on kyllä niin kauniita!

Olivieno kirjoitti...

Oi mitä kirja-aarteita! Muistan hyvin ahmimani viisikot, kirjastontäti moitti että ei kirjoja saa samana päivänä palauttaa, olin tietysti nolona mutta minkä teit kun tuli hätäseen luettua.

Laura kirjoitti...

Kauniita kirjoja ja vaatteita! Hyvät löydöt siis teit minunkin mielestäni. :)

Ja nuo tapetoinnitkin on kyllä kivan näköiset, täytyy sanoa!

Kivaa viikonloppua!

Linda kirjoitti...

Olivieno: Aika hauska muisto :)

Laura: Kiitos :) Hyvää viikonloppua sinnekin!

sanna kirjoitti...

Nuo kirjat ovat kauniita, vanhahtavia ja varmasti muistojen vuoksi viellä rakkaampia.

Hienon takin olet löytänyt! Samanlainen kelpaisi myös minulle! Pitäisiko ostaa uusi, mutta kun en tiedä pieneneekö kokoni viellä paljon, niinen ole viitsinyt...

Mari kirjoitti...

Voi että!
Ihanat vanhat kirjalöydöt!

Minä pidän niin kovasti kaikesta vanhasta, joka on nähnyt aikaa ja elämää. Etenkin vanhat kirjat ovat sellaisia jotka aina jaksavat sykähdyttää. Siksipä nämä kirjat todella pistivät silmään! :)